Projektowanie i druk papieru firmowego
Korespondencja firmowa w dużej części przenosi się do internetu. To oczywiste w czasach dominacji komunikacji digital. Tym większej wyjątkowości nabiera jednak komunikat przekazany w namacalnej postaci – na starannie dobranym papierze firmowym, z nadrukiem oddającym charakter marki.
Dzięki papierowi firmowemu Twoja korespondencja wyróżni się na tle konkurencji. Treści przesyłanych e-mailowo, SMS-owo czy w komunikatorach konsumenci odbierają dziś aż w nadmiarze. Często czują się przez nie osaczeni i chętnie by się od nich przynajmniej na jakiś czas odcięli.
Tworzenie projektów papieru firmowego
Niezależnie od tego, jaka jest treść komunikatu, papiery firmowe planowane są według pewnego wzorca. Na arkuszu w zasadzie zawsze znajduje się logo marki i nazwa firmy. Towarzyszyć im może np. motto czy claim. Te elementy zwykle znajdują się w górnej części projektu.
Dół arkusza bardzo często zajmuje stopka z wszelkimi istotnymi danymi firmy, na przykład jej adresem fizycznym i elektronicznym, numerem infolinii, innymi opcjami kontaktu.
Projektując papier firmowy zwracamy szczególną uwagę na:
Projekt graficzny folderu zgodny z
identyfikacją wizualną marki.
Profesjonalny skład
poprawnie przygotowany do druku.
Poprawność gramatyczną
i skład treści.
W ramach kompleksowej obsługi gwarantujemy:
Obróbkę, zakup lub wykonanie zdjęć.
Wykonamy również diagramy, ilustracje i wykresy
Przygotowanie treści
oraz haseł reklamowych przez Copywriterów.
Wysokiej jakości druk offsetowy
i cyfrowy wraz z uszlachetnieniami.
Dostępne rodzaje uszlachetnień wydruków:
Folia błyszcząca
Złocenie i srebrzenie
Tłoczenie wydruków